(縛影分享) 著替緊縛館 - 緊縛選段2

  有看過不定期文章的同好,應該知道happy鍾情於著衣緊縛,而「著替緊縛館」系列作品賣點就是著衣緊縛,故深得我心,一直有留意和收集,雖然在網上非常難找,但也有一些收藏,之後有時間多分享一點。此外,如有同好收藏 「著替緊縛館」的作品,歡迎與我聯絡和交流,互相鑑賞。 (內附10張圖 + 影片下載連結)













下載連結:here (password: kinbakublogger)

Kinbakublogger

6 則留言:

  1. 我最鍾意嘅制作公司之一,浜田竜郎一腳踢,身兼繩師、攝影、男主角、剪接、售賣,都幾欣賞同羨慕佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為係有報酬既,又唔駛有性,所以吸引唔少後生女搵佢拍,確係值得佩服

      刪除
  2. 十幾年前,我去過佢東中野的公司,買過幾餅帶,網上應該未流傳過的,可以怎樣交給你發放比同好欣賞呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算俾到我,而家屋企都無錄影機黎capture入電腦 (早幾個月仲有,剛掉左),唔通搵轉片公司? 人地實眼突,哈哈!

      講起我啟蒙個餅「奴隸女教師聖職の贄」都仲係度

      刪除
  3. 奴隸女教師聖職の贄,我應該睇過,係咪雪村用橙色布綁風吹あんな個嘴那套?
    仲邊有VHS吖,一早轉左做mp4喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 橙色布綁風吹あんな係另一套,我有質素好差既VCD

      mp4都好,咁有兩種辦法俾我:
      1) Skype或MSN send file
      2) 如果file大過300MB,可upload上dropbox、MEGA之類的空間再俾條link我down,300MB以下就sendspace都得

      刪除